Goodbyes

19 mei 2016 - Seaside, California, Verenigde Staten

Dear fam and friends,

19-01-2016 kwam ik aan op de campus van CSUMB om mijn grote avontuur te beginnen.

19-05-2016, vandaag precies 4 maanden later zitten alle finals erop en zijn Pap en Mylene onderweg vanuit San Francisco naar Monterey!

Steeds meer mensen verlaten de campus en het voelt al heel leeg. Het afscheid van internationale vrienden is verdrietig en een beetje eng; nog zo onzeker wanneer ik ze weer ga zien. Gelukkig hebben we een overload aan foto's en onvergetelijke herinneringen.

Ik kan bijna niet geloven dat het semester alweer voorbij is. Het was een geweldige ervaring om noooit te vergeten! Nu op naar het volgende avontuur: 2-weekse road trip door California met dad en sis!

Dit was mijn laatste blog vanuit mijn kamertje in Sanderling Hall #315, Seaside, California. Ik had plezier in het schrijven en ik heb genoten van al jullie lieve reacties, ze deden me goed, dankjulliewel!

Naar waarheid kan ik nu zeggen, see you all soon!

Zaterdag 4 juni 10:15 uur land ik op Schiphol.

''There is a kind of maginess about going far away and then coming back all changed''

Love,

1. Tineke:
    19 mei 2016
    Veel plezier met jullie roadtrip! Safe travels.
  2. Oom Paul:
    23 mei 2016
    Ik heb alles met veel plezier gelezen.Nog een fijne tijd met je vader en zus.Ja,deze reis zal je blijvend veranderen. Oom Paul
  3. Milja:
    2 juni 2016
    Het was leuk je te volgen. De trip met Han en Mylene zit er bijna op zie ik. Jullie goede vlucht back home! Liefs, Milja.