Only a few more weeks.. time flies!

10 mei 2016 - Seaside, California, Verenigde Staten

Hi All!

Zo maar ineens is het alweer meer dan een maand geleden dat ik heb geschreven.. Time flies! Het is zo’n gek idee, ik zit al in mijn laatste lesweek hier. Ik ben druk met de laatste papers, reflecties en finals. Na volgende week woensdag zit alles erop en die donderdag zijn Mylene en Han hier om onze tweeweekse California road trip te beginnen! Super veel zin in, met ik kan nog niet helemaal beseffen dat ik mijn leventje hier ga achterlaten..

Zoals ik beloofde in mijn vorige blog heb afgelopen weken nog even goed genoten. Het weekend van 16 april ben ik met 3 meiden een weekendje naar San Francisco geweest. We hebben de wall paintings in Mission District bekeken, Alamo square en de painted ladies, we hebben een fietstocht gemaakt over de Golden Gate Bridge naar het stadje Sausalito en vanaf daar de Ferry terug genomen met geweldig uitzicht op de brug. Ook hebben we de Fishermen’s wharf bezocht en de Pier 39. Het is echt een geweldige stad!

Het weekend daarna ben ik mee gegaan met een trip van de universiteit naar Pinnacles National Park om daar te gaan rotsklimmen! Gezekerd klommen we de rotsen op, ik schat rond de 10 meter hoog. Bovenin hadden we heel mooi uitzicht, een hele gave ervaring!

Verder heb ik met de Nederlanders hier King's day gevierd in het oranje en met heel veel Nederlandse muziek en bier, haha. Ik ben ook nog een keertje naar Santa Cruz geweest, met veel lekkerder weer dan vorige keer, dus de board walk (mini pretpark langs het strand) was open dit keer en we konden lekker op het strand liggen. Op een zondag ben ik met twee meiden van de acro yoga club helemaal naar Santa Monica gereden om daar te acro’en op het strand met een hele club acro’ers die daar elk weekend samen komen.

Afgelopen weekend heb ik gewinkeld, gewandeld in Point Lobos en op zondag was de International End of The Year Party in het Monterey Beach House. Daar waren we met veel internationals van 12-16 uur om samen te lunchen en te chillen aan het strand.

Nu heb ik nog maar 1 weekend in het vooruitzicht hier.. er staat al een laatste beach sunset and goodbye bonfire (kampvuur) op de planning. Verder moet ik nog even kijken wat ik ga doen om het leren heen.

Ik hoop dat ik eraan toe kom om nog een blog te schrijven tijdens of net voordat de road trip met Mylene en Han begint. Zo niet, I see you all soon, can’t wait!!

Love,

1. Oom Paul:
    12 mei 2016
    Je hebt een schat aan nieuwe ervaringen opgedaan!Daar ga je je hele leven van profiteren. Groetjes en gauw....tot ziens. Oom Paul
  2. Ina:
    17 mei 2016
    Veel succes èn plezier met de laatste loodjes van je ' officiële' deel van de opleiding. En een heel leuke trip daarna.
    En.....ook leuk om je snel weer te zien!
  3. Tineke & Fons:
    20 mei 2016
    Veel plezier al gehad en nog meer plezier in het vooruitzicht. Genieten geblazen dus! Doe Han en Mylene de groeten en Have Fun!